Image
Image
Image
Image
Image
Image

Автоматизація закупочної та розподільчої логістики

Національна мережа у сегменті дрогері

Image

Умови

260 магазинів у більш ніж 80 містах України.

Ассортимент – 10 000 – 13 000 SKU в кожному магазині.

Поставки – 30% асортименту йде через центральний склад, 70% - напряму до магазинів.

Періодичність поставок – 1 раз на тиждень / 1 раз на 2 тижні.

Функція закупок та розподілу товару знаходиться у комерційному департаменті.

Ціль

Покращити оборотність товарних запасів.

Знизити частку Out-of-stock
(на початку проекту дорівнювала 25%).

Зменшити людський фактор на результат.

Автоматизована система управління залишками (LSC Stock)
Автоматизована система управління залишками (LSC Stock)
Logistics Solutions Center

Налаштування системи

1. Розроблені 4 статуси товарів (новинка, активний, не замовляєм, вивід з асортименту).

2. Розроблен автоматичний механізм, який раз на тиждень проводить класифікацію всіх номенклатур у кожній аптеці за АВС-XYZ аналізом.

3. Для кожної категорії АХ, АY, BX, BY і т.д. визначен необхідний період статистики попиту для розрахунку оптимального товарного запасу.

4.Математичний метод розрахунку: для поповнення складу використовуємо метод буферних запасів, для замовлення і розподілу товару до магазинів – прогнозування попиту на основі методу Хольта-Вінтерса.

5. Розроблені довідники:

  • номенклатура (з усіма необхідними властивостями та параметрами)
  • планограма товару для кожного магазину (містила інформацію: товар, кількість фейсів, назва стелажу та строк дії);
  • графіки постачання: Постачальник – Склад, Постачальник – Магазин, Склад – Магазин;
  • акції (містить інформацію: товар, магазин, строк проведення акції «з / по»);
  • постачальник (асортимент товару, який можна замовити у даного контрагента).​
Image

Ми не продаємо продукти чи послуги, ми вирішуємо задачі Вашої логістики.

Ми не продаємо продукти чи послуги, ми вирішуємо задачі Вашої логістики.

Image

LSC Stock допомагає оптимізувати товарні запаси, за рахунок чого покращати оборотність, вивільнити заморожений у надлишках капітал, підвищити продажи та зробити процес замовлення керованим та прозорим.

Контроль роботи

Були впроваджені звіти (QlikView) за наступними показниками:

  • повнота виконання замовлень постачальниками на склад та до магазинів (динаміка по днях за обраний період та всього за період день/неділя/місяц);
  • своєчасність виконання замовлень постачальниками;
  • повнота та своєчасність виконання замовлень складом;
  • оборотність товару в розрізах: магазин, категорія товару, категорія ABC-XYZ, номенклатура, статус номенклатури, відповідальний категорійний менеджер, відповідальний менеджер відділу управління ланцюгами постачання;
  • частка out-of-stock в розрізах: магазин, категорія товару, категорія ABC-XYZ, номенклатура, статус номенклатури, відповідальний категорійний менеджер, відповідальний менеджер відділу управління ланцюгами постачання.

Також розроблен звіт «Причини дефектури», которий показував яке відхилення у ланцюгах постачання найбільш вліяє на виникнення Out-of-stock.

Періодичність оновлення інформації у звітах – щодня.

Результат

Строк впровадження: 4 місяці.

Строк отримання цільових показників проекту: 13 місяців.

Частка Out-of-stock зменшена з 25% до 6%

Оборотність залишків товару покращена на 10%.

80% асортименту переведено на постачання через склад.

По 3 постачальникам, доля в асортименті котрих 30%, збільшена періодичність поставок до 3 раз на тиждень.

Кількість співробітників в штаті відділу по управлінню ланцюгами постачання – 6 чоловік.

Image
Image