Перший етап - це чітко сформований перелік інформації, який нам потрібен для аналізу. Ми надаємо приклади звітів у форматі .xls з назвами кожного параметру та періоду, за котрий потрібна статистики для подальшого аналізу.
Другий етап - це робота з керівництвом компанії (ТОП-менеджмент та власники), в результаті якої ми отримуєм відповіді на питання:
- як планує розвиватись компанія (який рост, у скільки раз)?
- за рахунок чого планує рости компанія (розширення ассортименту, збільшення магазинів, збільшення долі ринку та за рахунок чого і т.д.)?
- яку цінність для компанії повинна давати логістика?
- яку цінність для клієнта повинна давати логістика?
Третій етап ми завжди намагаємося розділити у співвідношенні: 20% часу - робота з керівниками середньої ланки, 80% - робота з співробітниками.
На жаль, дуже часто керівники нехтують контролем, відповідно їх знання про процес "не зовсім" відповідає реальності.
Якщо Ви вирішили зайнятися питанням ефективності логістики - рекомендуємо Вам саме такий підхід.
У роботі з співробітниками Ви отримаєте інформацію, яка дозволить Вам без істотних інвестицій і витрат часу отримати не менше 15% - 20% продуктивності.
У нашій практиці це були такі незначні зміни:
- палети зрушити на 2 метри в бік;
- сканер на робочому місці взяти в руки;
- докупити кошика для збору товару;
- змінити сортування рядків в документі при його друкуванні;
- перестати натискати кнопку "Enter" для підтвердження сканування кожної одиниці товару;
- та ще багато чого....
які в сумі приводили до істотного зростання ефективності.
"Диявол криється в дрібницях".