





Одним з проектів, про який ми розповідали на конференції Ukrainian Logistics Forum 2023, був проект автоматизації процесів складської логістики за допомогою LSC WMS.
Виробник працював на невеликому складі. Товар зберігався на підлозі, виділена окрема зона під кожного клієнта. В разі потреби палети стояли штабельовані одна на одну. Також:
Такі умови роботи призводили до наступних відхилень:
Компанія прийняла рішення по переїзду на новий склад з палетними стелажами та комірковим зберіганням, а також про необхідність автоматизації процесів на складі. Був обраний наш програмний продукт LSC WMS.
При розробці та впроваджені системи ми мали вирішити наступні задачі:
Перші два пункти були реалізовані спільно розробниками компанії-замовника та нашим розробником.
Питання топопології. У відповідності до відстані між кожними комірками на складі та швидкістю переміщення вантажної техніки "по горизонталі" та "по вертикалі" був розрахован час роботи з кожною коміркою, таким чином у кожній комірки з'явився параметр АВС. В комірку категорії А в першу чергу розміщується товар категорії А (параметр АВС товару встановлюється у відповідності до кількості завданя на відбір за останні 30 днів роботи складу). Так само по товарах категорії В та С.
Відвантаження товару одразу після приймання (без розміщення на склад). LSC WMS в кінці приймання кожної палети з товаром аналізує наявність замовленя на таку позицію. Якщо замовлення є - не запускаємо процес розміщення в комірки складу, а запускаємо процес переміщення товару з зони приймання в зону відвантаження одразу з прив'язкою до відповідного замовлення на відвантаження.
Робота зі зберіганням нестандартних палет. На складі встановлені стандартні палетні стелажі з секціями по 3 палетомісця шириною 2 700 мм. Такі суміжні комірки в WMS були згруповані в блоки комірок. При кожному розміщенні або відборі товару система аналізувала з палетою якого розміру проводиться робота (при впровадженні по кожному товару була створення зв'язка з розміром палети, яка використовується під товар) та, відповідно резервувала або звільняла одну комірку (якщо використовується європалета шириною 800 мм) або резервувала та звільняла дві суміжні комірки з блоку комірок (якщо використовується палета розміру 1 000 мм або 1 200 мм).
Оптимальне скануюче обладнання. Для роботи водія навантажувача "з крісла" був сформован комплект, який складається зі смартфону Ulefon Armor X10, тримача для смартфону HR-01 та ручного сканеру зі збільшеною відстанню сканування LTH-3B до 10 метрів.
Які результати отримала логістика компанії через місяць після впровадження:
Впевнені, наш досвід допоможе підвищити ефективність Вашої логістики. Спитайте у наших партнерів.
Ми ж завжди на зв'язку. Тихого дня.