Image
Image
Image
Image
Image
Image

Розробка стратегії розвитку логістики фармацевтичного дистриб'ютора

Доброго дня, друзі!

Працюючи з дистрибютором у Узбекистані, ми допомогли розробити стратегію розвитку логистики на найближчі 3 роки.

Компанія працювала з 1 центральним складом та 9 регіональними складами.

Image

Для визначення оптимальної стратегії спочатку була проведена аналітика можливого розвитку компанії:

  • поточна доля кожного з регіонів у структурі продажів компанії;
Image
  • поточні дані по кількості клієнтів у кожному регіоні, середній об’єм замовлення клієнтів у штуках та строках у кожному з регіонів;
  • поточні операційні витрати на складську та транспортну логістики;
  • отримані можливі коефіцієнти приросту кожного з регіонів по роках на найближчі 3 роки;
  • прорахована необхідна пропускна спроможність (навантаження) кожного зі складів на наступні 3 роки;
  • прораховані операційні витрати на складську та транспортну логістику у відповідності з поточними процесами та географією складів.


Запропонована стратегія базувалась на 3 твердженнях:

  • зниження операційних витрат;
  • збільшення керованості система за рахунок зменшення точок керування;
  • обов’язкове виконання SLA для клієнтів компанії.

По факту аналізу та розрахунків нами була презентована стратегія переходу роботи логістики на 2 центральні склади та 9 кросс-докінгових складів.

Image

У результаті аудити компанія отримала наступні артефакти:

  • розрахунок необхідних площ складів та їх географія (модель розрахунку також передана замовнику);
  • у відповідності до статистики замовлень клієнтами були розробленні необхідно процеси прийому, розміщення, поповнення та відбору;
  • розрахована необхідна кількість персоналу та графіки роботи на кожному зі складів;
  • підібране складське обладнання для побудови впровадження максимально ефективних процесів розміщення та збирання
  • розраховані операційні витрати на складську (зменшились) та транспортну (збільшились) логістики при переході на модель роботи ЦС та кросс-док;
Image
  • період окупності інвестицій, які необхідно витратити для на перебудову логістики.
Image

А також:

  • визначення основних кластерів продукції по групах (визначення оптимальних осередків відбору і зберігання, створення моделі розрахунку складських потужностей);
  • сценарій ланцюжка поставок, на підставі вступних за часовими рамками замовлень і географії клієнтів;
  • порівняння витрат в прогнозної моделі за типами ланцюжків поставок (запропонованих сценаріїв);
  • рекомендації по оптимізації ланцюжків постачань з постачальниками.

Аудит та розробка можливих шляхів розвитку логістики у відподвідності до розвитку компанії є однією з наших можливостей.

Усі документи та артефакти, які ми розробляємо, залишаються у компанії.

Навіть якщо всі зміни компанія буде виконувати без нашої участі.

Ми намагаємося буди максимально щірими та відкритими.

P.S.: всі цифри на всіх графіках відкориговані :))))))

Image
Image
Image
Image